Вітаємо Вас на нашому блозі.
Запрошуємо Вас до співпраці у проекті з трудового навчання
"Праця яка приносить радість"
Навчальний проект «Ажурне випилювання» - розроблено відповідно до навчальної програми з
трудового навчання для
учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів , Лещук Р. М., Гащак В.
М., варіативний модуль, тема: «Технологія ажурного випилювання».
Метою даного
проекту є:
•
Розрізняти вироби, оздоблені ажурним випилюванням;
•
Добирати матеріали та інструменти, які використовуються для випилювання;
•
Вирізати нескладні елементи ажурного випилювання;
•
Організовати робоче місце;
•
Дотримуватися правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.
Учні
класу будуть поділені на три групи, відповідно до сфери інтересів:
-художник;
-столяр;
-дизайнер.
Протягом
роботи над проектом учні дізнаються про інструменти та пристосування для
ажурного випилювання, дізнаються про вимоги до конструкційних матеріалів та їх
особливості, прийоми випилювання, способи випилювання. Результат буде
представлено у вигляді презентації з коротким описом та самооцінкою та
оцінювання виробу.
У
процесі проекту Вам буде необхідно відповісти на ряд питань і провести деякі дослідження!
1.Чи важлива праця для
розвитку дитини?
2.
Ажурне випилювання - чи можна поєднати приємне з корисним?
3.Чи
можна використовувати отриманні знання , уміння, навички в повсякденному
житті ?
Після
розгляду та обговорення запитань учні, відповідно до сфери інтересів, діляться
на три групи: столяри, дизайнери та художники.
Завдання для кожної
групи Ви зможете знайти у даному блозі.
Результатом
виконання роботи буде презентація від кожної групи в кінці проекту .
Проект
триватиме протягом вивчення теми «Технологія ажурного випилювання»- 4 тижні.
Навчальний проект «Ажурне випилювання» - розроблено відповідно до навчальної програми з
трудового навчання для
учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів , Лещук Р. М., Гащак В.
М., варіативний модуль, тема: «Технологія ажурного випилювання».
Метою даного
проекту є:
•
Розрізняти вироби, оздоблені ажурним випилюванням;
•
Добирати матеріали та інструменти, які використовуються для випилювання;
•
Вирізати нескладні елементи ажурного випилювання;
•
Організовати робоче місце;
•
Дотримуватися правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.
Учні
класу будуть поділені на три групи, відповідно до сфери інтересів:
-художник;
-столяр;
-дизайнер.
Протягом
роботи над проектом учні дізнаються про інструменти та пристосування для
ажурного випилювання, дізнаються про вимоги до конструкційних матеріалів та їх
особливості, прийоми випилювання, способи випилювання. Результат буде
представлено у вигляді презентації з коротким описом та самооцінкою та
оцінювання виробу.
У
процесі проекту Вам буде необхідно відповісти на ряд питань і провести деякі дослідження!
1.Чи важлива праця для
розвитку дитини?
2. Ажурне випилювання - чи можна поєднати приємне з корисним?
3.Чи можна використовувати отриманні знання , уміння, навички в повсякденному житті ?
2. Ажурне випилювання - чи можна поєднати приємне з корисним?
3.Чи можна використовувати отриманні знання , уміння, навички в повсякденному житті ?
Після
розгляду та обговорення запитань учні, відповідно до сфери інтересів, діляться
на три групи: столяри, дизайнери та художники.
Завдання для кожної
групи Ви зможете знайти у даному блозі.
Результатом
виконання роботи буде презентація від кожної групи в кінці проекту .
Проект
триватиме протягом вивчення теми «Технологія ажурного випилювання»- 4 тижні.
Немає коментарів:
Дописати коментар